מעצבת פנים בצפון שלא מתפשרת על איכות ומקצועיות

בשעה טוב רכשתם דירה בצפון הירוק והמלבלב וכעת אתם מתלבטים בנוגע לעיצוב שלה. לשם כך תוכלו לפנות אל משרד מעצבי פנים בצפון – סיגל וייס. משרדה של סיגל וייס – אדריכלות ועיצוב פנים זמין לכם בכל עת וישמח לענות על כל שאלה אשר תתעורר בנושא עיצוב פנים. סיגל הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, בוגרת ביה"ס להנדסאים בטכניון, חיפה. היא בעלת ניסיון עשיר בתכנון ועיצוב פנים לבתים, דירות, חנויות ומשרדים החל משלב בדיקת הנכס לפני הרכישה, עבודה מול הרשויות בהגשה וקבלת היתרים ועד לשלב הסטיילינג.

עבודתה של מעצבת פנים בצפון יכולה להיות זו שתבטיח כי אתם תוכלו בסיומו של תהליך השיפוצים ליהנות מבית, דירה או משרד מעוצבים בצורה האידיאלית עבורכם. הן מבחינת הטעם האישי והן מבחינת הפונקציונליות של העיצוב. את עבודתה תוכל להשלים בצורה מוצלחת בשעה שתסתמך על הנקודות הבאות:

  • ניצול חלל אופטימלי – זוהי נקודה חשובה במיוחד בדירות ובמשרדים שונים. יכולת ניצול מקסימלי של החלל העומד לרשותכם יאפשר לכם ליהנות מחללי אחסון מספקים לכל החפצים והציוד שלכם. זאת מבלי שייווצר עומס על העיצוב של המקום.
  • אנשי מקצוע איכותיים – את ביצוע העבודות השונות מעצבת פנים בחיפה תשאיר לאנשי המקצוע המיומנים והמקצועיים ביותר. כחלק מעבודתה היא נמצאת בקשר מתמיד עם קבלנים ואנשי מקצוע מתחומים שונים. כך תוכל גם לקשר אתכם עם בעלי המקצוע המיומנים ביותר.
  • ליווי אישי לאורך כל הדרך – מעצבת הפנים אותה תבחרו תלווה אתכם לאורך כל הדרך. זאת על מנת שתוכל לוודא כי אתם תקבלו בסיומו של התהליך את הדירה האידיאלית.

כל הפרטים הקטנים

בין אם אתם מעוניינים לעצב חדר מסוים, עיצוב דירות יוקרה שלמה או משרד יוקרתי, יהיה עליכם לפנות אל אחת ממעצבות הפנים המובילות בצפון- סיגל וייס. חלק בלתי נפרד מעבודתה של סיגל כולל הענקת תשומת לב רבה בעבור כל פרט ופרט קטן בעיצוב. החל ממיקומה של הספה ועד למקום בו יותקנו שקעים חשמליים. כל הפרטים הקטנים הללו יצרו את מכלול העיצוב המושלם עבורכם.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail