אודות סיגל וייס

 

נעים להכיר,

 

שמי סיגל וייס, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, בוגרת ביה"ס להנדסאים בטכניון, חיפה. בעלת ניסיון רב בתכנון ועיצוב פנים לבתים פרטיים, דירות, חנויות ומשרדים משלב בדיקת הנכס לפני הרכישה, עבודה מול הרשויות

בהגשה וקבלת היתרים ועד לשלב הסטיילינג.

 

Soul In Design, נשמה בעיצוב, אני מתמקדת ביצירת חללי פנים מותאמים ללקוח המתאפיינים במראה וזרימה חזותית ,מינימליזם (Less is more ), פונקציונליות, נוחות וחמימות, מתוך החיבור לאני הפנימי שלו, מתגבשת תפיסה עיצובית המשקפת את האישיות של כל לקוח ואורח החיים הייחודי שלו, כמו תפירת חליפה לפי מידות.

כהנדסאית אדריכלות, חשוב לי לשים לב לכל הפרטים הקטנים, החל מתכנון נכון ופונקציונלי וכלה בעיצוב האריזה כולה. 

 

אני חיה ונושמת עיצוב, מבחינתי, חשובה מאד צורת החיים ויצירת אנרגיה חיובית בחלל בו אנו חיים או עובדים – זה משפיע על הנפש שלנו. 

 

את ההשראה שלי אני שואבת מטיולים בעולם, תערוכות, אומנות ואתרי עיצוב, אני תמיד מנסה להביא דברים עכשוויים, חדשניים אבל לא להיות מושפעת מטרנדים – המטרה שלי בעיצוב היא ליצור אנרגיה חיובית בסביבה האישית. חשוב לי שיהיה נעים ונוח בסביבה שאנו חיים ושבסופו של דבר הבית והחלל לא ייראה כמו חלל תצוגה אלא כמקום שחיים בו ונושמים בו.

 

תכנון נכון יפיק את המקסימום מהחלל הקיים ,עיצוב פנים נכון יתאים את החלל אליכם .

הלקוח מעורב בתהליך התכנון והעיצוב כך שהתוצאה תהיה מושלמת עבורו, חשובה מאד, כימיה טובה עם הלקוח, הקשבה לצרכיו, שפה משותפת ויצירת אמון.

 

אני מזמינה אתכם ליצור קשר ולתאם פגישה

 

כל פרוייקט בשבילי הוא התחלה חדשה בו אני מתמלאת התלהבות והתרגשות מתהליך העשייה תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים, השקעה בתכנון ובעיצוב במסגרת התקציב שנקבע מראש  ומוצפת בסיפוק והנאה בסופו.

יחד ניצור עיצוב נוח ומזמין אשר תיהנו ממנו לאורך שנים. 

 

שלכם,

מ.ר ה/ 31365

STYLE - CREATIVE - PERFECTION

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail