עיצוב דירות קטנות

קניתם דירה קטנה רק לשניכם כי הילדים עזבו את הבית? רוצים לנצל כל מילימטר בה ולהרגיש שאתם שמחים לחזור הביתה בכל יום? אם כך, עיצוב דירות קטנות הינו שירות שלא כדאי לכם לוותר עליו. עיצוב של דירות קטנות, במובנים מסוימים, הרבה יותר מאתגר מאשר עיצוב של שטחים גדולים. דרושה כאן מיומנות, יצירתיות ולא מעט ניסיון, כך שברור שלא כל מעצבי הפנים יוכלו להתאים למשימה. מתלבטים? מחפשים מעצבת פנים טובה? סיגל וייס היא הכתובת הנכונה!

כל מה שמיוחד בשירותי עיצוב דירות קטנות

אם חשבתם לרגע שעבודה כמו עיצוב דירות קטנות דומה לעבודה כמו עיצוב וילות יוקרה, כי הרי מדובר על עיצוב פנים בסך הכול, התשובה היא שלילית. כפי שהזכרנו, כדי לעצב דירה קטנה לפעמים צריך יותר:

  • ניסיון
  • ראיה מרחבית טובה
  • פתרונות שימושיים מסוגים שונים
  • הקפדה על כל פרט

לכן זה כלל לא מפתיע שלא כל המעצבים המומחים שמעצבים וילות יוקרה יוכלו גם להציע שירות כמו עיצוב של דירה קטנה. מה שכן, אם חשבתם לרגע שבגלל שמדובר על דירה קטנה כדאי יהיה לנסות לעצב אותה לבד, כדאי שתוותרו על האתגר. זו משימה שמתאימה רק למומחים ולכן, אם אתם רוצים להרגיש שהשטח מנוצל בצורה טובה, שיש קונספט לכל העיצוב שבדירה ואם חשוב לכם לאהוב את התוצאה בשטח – פנו אל מעצבת מקצועית.

עיצוב דירות קטנות – שירות במחיר לכל כיס

מתלבטים מהן עלויות עיצוב פנים של דירה קטנה? חוששים שהעלות תהיה גבוהה מידי? סיגל וייס, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מקצועית, תוכל להתאים לכם חבילת עיצוב מדויקת בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם. בנוסף, בזכות המענה הסבלני, אינספור ההסברים והליווי המקצועי שאפשר לסמוך עליו – שיתוף הפעולה עם סיגל וייס הוא מרשים. בואו להגשים חלום ולעצב את הדירה הקטנה שלכם בצורה שתהפוך אותה להרבה יותר יפה, שימושית ונעימה למגורים של שני אנשים מאושרים.

סיגל וייס מתמחה בעיצוב דירות קטנות 70 מטר

עיצוב פנים דירות קטנות

מחפשים שירות מקצועי של עיצוב פנים דירות קטנות? יש ברשותכם דירה אותה תרצו לעצב בצורה נכונה ומדויקת? גם אם שטח הדירה איננו גדול, ניתן לבצע זאת בהצלחה. למעשה, על ידי שירותי עיצוב פנים מקצועיים, אפשר להפוך כל חלל למקום שנעים לשהות בו. פנו עוד היום אל מעצבת הפנים סיגל וייס, ספרו לה על מה אתם חולמים והיא תעזור לכם לעצב כל דירה קטנה שתרצו בכל דרך שאתם חפצים בה.

עיצוב פנים דירות קטנות – שלב אחר שלב

תהליך עיצוב הפנים של דירות קטנות מתבסס על מספר שלבים עיקריים:

  • איסוף מידע – בשלב הזה מעצבת הפנים שלכם תרצה לדעת מהם הרצונות והציפיות שלכם מהעיצוב, כמה אתם מוכנים להשקיע ואיך נראית הדירה במציאות.
  • פיתוח רעיון – בשלב הזה המעצבת, ביחד עם הלקוח, בונה את הקונספט של עיצוב הדירה, כולל התייחסות לחומרים, טקסטורות ועוד.
  • פיתוח עיצוב – בשלב זה המעצבת מתרכזת בתכנון המרחב, תכנית עבור הרהיטים השונים, תכנית הכוללת את מערכת החשמל, האינסטלציה וכדומה.
  • תכנון מפורט – כאן המעצבת מאגדת את כל הנתונים בתכנית מסודרת וכמה שיותר מפורטת, כדי שכאשר העבודה תתחיל להתבצע בשטח, לא יהיו תקלות שונות.

אי אפשר לעשות עבודה כזאת בצורה חובבנית ולצפות לתוצאה טובה ולכן אין תחליף לשירות שתוכלו לקבל ממעצבת פנים מקצועית, מוכשרת ובעלת שנות ניסיון רבות בתחום.

בחרו במעצב דירות קטנות שתהנו מהעבודה איתו

אם זו הדירה הראשונה שאתם מעצבים, ברור מדוע אתם מתרגשים. עיצוב זה עולם ומלואו וככל שתדעו עוד ועוד על התחום, כך תבינו עד כמה הוא אינסופי. לכן חשוב לבחור מעצבת פנים שתהיה לא רק מקצועית, אלא גם כמה שיותר סובלנית. כמו כן, רצוי מאוד לבחור מישהי שיש לכם כימיה איתה ושיכולה להבין על מה בדיוק אתם חולמים. לכן, אם אתם מצפים לטוב ביותר ורוצים ליהנות לכל אורך הדרך, גם במהלך פרויקט העיצוב עצמו, כדאי שתתקשרו עוד היום למעצבת הפנים סיגל וייס.

עיצוב דירות קטנות מאוד

אחת המשימות המאתגרות ביותר בעולם עיצוב הפנים הינה עיצוב דירות קטנות. בשעה שעומד לרשותנו שטח מועט ומצומצם, הרי שלא ניתן יהיה להוסיף פריטים עיצוביים שונים וחשוב יהיה לשים את הדגש על ההיבט הפונקציונלי של החיים בדירה קטנה והתאמה של מענה איכותי לכל צורך אישי. בעת פניה אל שירותיה של סיגל וייס, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, בוגרת ביה"ס להנדסאים בטכניון, תוכלו גם אתם להבטיח את קבלת המענה האיכותי לו אתם זקוקים ל

עיצוב דירות קטנות – הכירו את הדגשים החשובים בנושא

זכרו, עיצוב דירות קטנות זו משימה מאתגרת ומורכבת אשר דורשת את מענה מקצועי ומיומן בתחום זה. במהלך עיצוב ייחודי זה, המעצבים שמים דגש על הנקודות הבאות:

  • יצירת הפרדה בין האזורים השונים בכל רחבי הדירה. בכל ניתן יהיה לתחום אזורים מסוימים באופן אלגנטי אשר מאפשר תפקוד נוח ויעיל בכל חלקי הדירה.
  • שילוב של פריטי ריהוט אשר בעלי שימושים שונים יאפשר לכם לחסוך משמעותית במקום מבלי לוותר על הפינוקים של החיים. זאת בין אם שולחן מתקפל או ספה שנפתחת למיטה.
  • התאמה של חללי אחסון מעוצבים ונסתרים יכולה ללא ספק ליצור מרחב פנוי ברחבי הדירה תוך שילוב של עיצוב ייחודי, נוח ופרקטי במיוחד.

זכרו כי עיצוב דירות קטנות מתבסס על השילוב והאיזון המדויק שבין עיצוב ייחודי וחדשני לבין מענה פרקטי ומרשים לכל צורך פונקציונלי. הבטיחו את קבלת המענה האיכותי לו אתם זקוקים ופנו אל משרד עיצוב פנים מיומן אשר מקפיד על הענקת השירות המקצועי והמרשים ביותר.

מחפשים מעצב פנים דירות קטנות ? סיגל וייס תיצור לכם סביבת מגורים מושלמת

סיגל וייס, אדריכלית ומעצבת פנים מיומנת, מאמינה כי עיצוב ותכנון נכון של כל חללי ביתכם הינם המרכיבים העיקריים של סביבת מגורים נינוחה, מפנקת ופונקציונלית אשר כוללת את האלמנטים העיצוביים המרשימים בהם אתם מעוניינים. לקבלת מענה לכל שאלה, השאירו פרטים באתר או צרו קשר במספר הטלפון 054-467-2015.

עיצוב פנים לדירות קטנות עם סיגל וייס זו הבחירה הנכונה

עיצוב פנים לדירות קטנות

שירותיה של מעצבת פנים מיומנת כמו סיגל וייס, יהיו אלו אשר יעניקו לכם את האפשרות שבהשלמת עיצוב פנים דירות קטנות באופן המקצועי ביותר. תהליך העיצוב יתחיל בראש ובראשונה באפיון והגדרה של הצרכים וההעדפות העיצוביות האישיות שלכם, ימשיך ביצירת הפתרונות המרשימים והפונקציונליים להם אתם זקוקים ובסופו של דבר יגיע גם ליישום שלהם בצורה איכותית בכל רחבי ביתכם או דירתכם. גם מי שגר בדירה קטנה יכול ליהנות מעיצוב פנים מיוחד ומרשים אשר עונה על כל צרכיו, כך שאין סיבה להתפשר על העיצוב של המקום.

עיצוב פנים דירות קטנות בדרך הנכונה

על מנת להבטיח את העובדה כי עיצוב פנים דירות קטנות מתבצע בצורה הנכונה, ללא תקלות ותוך מענה איכותי ומדויק, חשוב יהיה לוודא כי אתם נעזרים באנשי המקצוע המיומנים בעיצוב פנים מסוג זה. עיצוב של דירות קטנות חייב לקחת בחשבון את הצרכים הפונקציונליים של כל לקוח ודייר במקום ולשלב בו את האלמנטים העיצוביים המועדפים עליו. עיצוב פנים ייחודי וחדשני לדירות קטנות יהיה זה אשר יוודא כי הנקודות הבאות נשמרות באדירות בכל חלקי הדירה הקטנה:

  • עודף של פריטים עיצוביים עשוי להיות טעות, זאת לאור העובדה כי דירות קטנות לא יכולות לשאת בעומס מבלי ליצור אווירה מבולגנת ומפוזרת. כך שחשוב יהיה לשמור על פונקציונליות של כל פריט.
  • סדר וארגון הינו חיוני בדירות קטנות. הוא מאפשר את ניהול החיים בצורה מסודרת מבלי למעוד על חפצים מפוזרים ותוך כדי שניתן ליהנות ממקומות אחסון מגוונים.
  • יש לציין כי הפונקציונליות של המרחב לא חייבת לבוא על חשבון העיצוב של הדירה. כך תוכלו ליהנות ממענה מעוצב ופרקטי בו זמנית.

דירות קטנות עיצוב חדשני ויצירתי

פנו אל שירותיה של סיגל וייס כבר היום ותוכלו ליהנות ממענה מעוצב ופונקציונלי לכל העדפה וצורך אישי שלכם. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד כבר היום באתר או במספר הטלפון 054-467-2015 וליהנות משירות יצירתי וחדשני שפועל להגשמת כל חלום מעוצב שלכם.

 

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail