דירה קטנה – עיצוב ענק

מעוניינים לבצע עיצוב דירות קטנות? לא מעט דירות בישראל בנויות על פי סטנדרט בניה קומפקטי ומצומצם וזאת בכדי לאפשר לצעירים, סטודנטים ואנשים שחיים בעיר הגדולה לחיות בצורה המתאימה לאורח החיים העירוני הסואן. רבים רואים צורך לעצב ולסגנן את המקום הפרטי והקטן שלהם על מנת להרגיש מעט חום, אווירה נעימה ובריחה מהרעש וההמולה שבחוץ. תופתעו לגלות עד כמה ניתן לשנות את חלל הדירה ולהפוך אותו לרחב יותר, נעים יותר ומזמין בצורה שלא הכרתם. סיגל וויס, מעצבת פנים ואדריכלית מוכשרת במיוחד, יכולה להפוך את הפינה הקטנה והחמה שלכם לגן עדן פרטי, לא משנה עד כמה הדירה שלכם קטנה.

עיצוב דירות קטנות – כל מה שצריך לדעת

  • אתם חיים בדירה קטנה, סביר להניח שאתם גרים בעיר גדולה כמו חיפה או תל אביב, אתם לא רוצים למשוך את הבלגאן והרעש שבחוץ אל תוך חללי הבית. אתם צריכים מישהי מקצועית, אמינה ויודעת לרצונותיכם שתדע איך לבנות לכם עולם שלם בחלל הקטן שמבדיל אתכם משאר העולם.
  • דירות קטנות ניתן להרחיב אם יודעים איך לשחק עם התכולה והריהוט וסידור הפריטים בחדרים בצורה נכונה ויעילה. עיצוב פנים זה לא רק לקשט ולהוסיף תפאורה לבית, מדובר במלאכה המצריכה כישורים מחשבתיים, ארגוניים ותפיסה ויזואלית רחבת אופקים. ניתן להרחיב כמעט כל חלל באמצעות סידור הפריטים בחדר בצורה שתייעל את השהות במרחב.
  • סיגל וויס התמקצעה במגוון רחב של סגנונות עיצוב יוקרתיים ואיכותיים שמתאימים לכל סוג של דירה – עיצוב דירות קטנות, עיצוב ווילות ודירות פאר, עיצוב משרדים, קליניקות ועוד. כל זה מעניק לכם יתרון בבחירת סיגל להיות מעצבת הבית שלכם מאחר והיא כבר למודה ניסיון רב והדרך להתאים את הסגנון שהכי יתאים לכם.
  • תחילה תיערך שיחת הכרות ותיאום ציפיות לגבי איך שאתם תופסים את המרחב, מה אתם רוצים להוסיף, לשנות ולחדש בדירה שלכם וכמובן עד כמה אתם מוכנים להשקיע מבחינת מחיר ועבודה.

עיצוב דירות קטנות

זה שיש לכם דירה קטנה, זה לא אומר שלא תוכלו להוסיף בה גוון וסגנון. כל דירה יכולה להפוך לפאר אם יודעים איך לעשות זאת בצורה מקצועית ונכונה. סיגל וויס, בוגרת הטכניון בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים, מומחית בהום-סטייל ועיצוב הבית, יכולה להעניק לכם שירות מדהים ומומלץ במיוחד. צרו עמה קשר בהקדם לעוד פרטים.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail