הבחירה הנכונה ביותר לבית שלכם

עיצוב פנים זה תחום שהרבה מאוד ישראלים מתחברים אליו לאחרונה. מעצבת פנים בצפון מקצועית ורצינית יכולה להפוך את הבית שלכם למקום הכי נעים ונוח בעולם, וכל זאת בשירות מדהים ומחירים הוגנים. לא משנה אם אתם רוצים לעשות שינוי משמעותי שכולל מהפך לכל הבית או עיצוב לחדר אחד בודד, סיגל וויס תעצב את הבית שלכם בדיוק כפי שאתם אוהבים ורוצים. סיגל היא הבעלים של soul in design ומומחית בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים באזור הצפון, חיפה והסביבה. רוצים להתחיל להפוך את הבית לממלכה הפרטית שלכם? כדאי לכם להישאר.

איך לבחור מעצבת פנים בצפון שתדאג להכל

  • זה לא פשוט לבחור מעצבת פנים בצפון שגם תבין לליבכם ותדע בדיוק כיצד לעצב, יודעת גם לשלב את הרעיונות שעולים בתכנון עם סגנונות עיצוביים מנצחים וגם יש לה את הידע והכישורים לעשות זאת עם מיטב הספקים וקבלני הביצוע השונים הנדרשים לעבודה.
  • סיגל וויס יושבת אתכם מהשלב הראשון ועוברת אתכם על כל התכנון והצפי מהפרויקט, החל מהרעיון הכי גדול ועד הפרטים והדקויות הכי קטנות.
  • סיגל עובדת עם ספקים, מהנדסים ואנשי מקצוע שונים המומחים כל אחד בתחומו באספקטים של עיצוב הבית השונים. לקשרים הענפים יש הרבה יתרונות ליצירת הסגנון העיצובי המושלם שאתם כל כך מחכים לו.
  • סיגל תעבור אתכם, על פי התרשימים והתכנונים שנערכו מראש, על כל האלמנטים שצריך לשפץ, לעצב ולסגנן בבית: תכנון יעיל של המרחב, הזמנת והתאמת ריהוט איכותי, תכנית מסודרת בנוגע לחשמל, תאורה וחיבורים, פלטות צבע רלוונטיות, גמרים וחיפויים, מטבח , ריצוף ועוד.
  • כל משפחה יש לה את הסגנון המועדף עליה. חשוב להכיר ולדעת המון סגנונות ועוד יותר לדעת איך לממש אותם בשטח בפועל ולהביא לשביעות רצונו של הלקוח.

מעצבת פנים בצפון

אם אתם חושבים שהגיע הזמן לעצב מחדש את הבית שלכם או אפילו פינה אחת קטנה בתוכו, אל תהססו ליצור קשר עם סיגל וויס. סיגל הינה בוגרת בית הספר להנדסאים שבטכניון ומאז צברה לעצמה מוניטין וותק רב ברחבי הארץ ובפרט באזור הצפון וחיפה. סיגל עבדה על מאות פרויקטים ייחודיים ויוקרתיים עבור עיצוב ווילות, דירות פאר ויוקרה, משרדים ועוד הן עבור המגזר הפרטי והן עבור המגזר העסקי.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail