הסטייל העיצובי של דירות יוקרה

הסטייל העיצובי של דירות יוקרה לרוב יכיל את פלטת הצבעים שחור, לבן, שיש ולעתים אפילו טאצ'ים של כסף וזהב. טיפים עיצוביים קלים ונוחים יכולים להפוך את הדירה שלכם לדירה שמשדרת יוקרתיות. סוף סוף הדירה תוכל להרגיש כמו ארמון הפאר שתמיד חלמנו עליו. סיגל וייס- הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מתמחה בתחום עיצוב דירות יוקרה. יחד נבין את החזון שלכם, מה משדר יוקרה עבורכם ופשוט נוציא את זה לפועל באמצעות צוות המומחים שלנו

עיצוב דירות יוקרה- איך מתחילים?

גם בתחום עיצוב דירות יוקרה מתחיל תהליך העיצוב כמו כל תהליך עיצוב פנים. חשוב להבין תחילה את הסגנון החביב עליכם, את הצרכים והרצונות שלכם מחלל ביתכם ואת היקף הפרויקט בו אתם מעוניינים. לאחר מכן, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ. פגישת ייעוץ בתחום זה היא קריטית כדי לערוך תיאום ציפיות והתרשמות הדדית. גם אם אינכם מבינים כלל בעיצוב, לא בטוחים מה הייתם רוצים מביתכם ויש לכם כרגע שאלות רבות- אשת מקצוע המתמחה בתחום תוכל לעזור לכם. בפגישת הייעוץ תעסקו גם בפרטים טכניים הקשורים לתקציב. כיום, גם במחירים נגישים יותר מאי פעם, אפשר לעצב את דירת החלומות. את כלל הפרטים שעלו בשיחה, תיקח המומחית ותגבש לתוכנית עבודה מסודרת ומפורטת. בתור הלקוחות תצטרכו כמובן לאשר את התוכנית ורק אז אפשר יהיה לצאת לדרך משותפת.

ניהול פרויקט

עיצוב דירות יוקרה מכיל מחשבה על כל הפרטים, מהגדול ועד הקטן. כדאי לכם להיעזר בתהליך זה במעצבת פנים מומחית, כדי שכל האלמנטים בבית יתאימו אחד לשני, ישדרו את היוקרתיות שרציתם וכמובן גם יהיו נוחים ופרקטיים עבור הצרכים שלכם. מעצבת פנים לוקחת על עצמה את ניהול פרויקט עיצוב הבית אשר כולל מגוון אנשי מקצוע המתמחים בתחומים שונים. בין אם תצטרכו מומחים לתאורה, ריצוף, מטבחים או אינסטלציה- אשת מקצוע מהתחום תוכל לתווך ביניכם לבין מומחים אמינים ומקצועיים. אנו מתחייבים על תו תקן של איכות, בטיחות וכמובן עיצובים מרהיבים. סיגל וייס- הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים עם וותק של שנים בתחום והמון בתים אסתטיים ומאושרים מאחורינו.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail