לא רק עיצוב פנים – חיים של ממש

מחפשים מעצבת פנים בקריות שתוכל לעצב לכם את הבית ולדאוג לסגנון מחדש בצורה הכי טובה שאפשר? עיצוב פנים כזה שיתאים לחזון שלכם ולאופן בו אתם רוצים להתחיל כל יום מחדש בדירה המעוצבת? סיגל וויס, בוגרת מוכשרת של בית הספר להנדסאות בטכניון בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים תוכל לעצב לכם את הבית מחדש ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר. עיצוב פנים ואדריכלות בתים זה תחום שמקבל משמעות עמוקה ועוצמתית במיוחד בעת האחרונה, בה המון בעלי בתים ודירות בישראל כמהים לשינוי ויזואלי ועיצוב בפנים הבית. זה הזמן להצטרף למהפכה שתיצור לכם שינוי משמעותי לחיובי באורח החיים שלכם!

איך לבחור מעצבת פנים בקריות

  • עיצוב פנים זה תחום בו מעצבים את החללים הפנימיים של הנכס – בית, דירה, וילה, משרדים, קליניקות ועוד. עיצוב משמעותו לשחק ולערוך שינויים ושדרוגים עם התכולה כמו רהיטים, מכשירים, סידור החדרים והחללים מחדש, ארגון ארגונומי שיוביל לתפוקה יעילה יותר של המרחב, וכמובן גולת הכותרת היא להוסיף צבע וחיים – צבעים, תאורה חדשה ומתאימה, ריצוף, טקסטורות, טפטים לקירות ועוד.
  • תהליך של עיצוב פנים מתחיל בהכרות ראשונית עם בעלי הדירה, מי שגר וחי את החיים בחלל אותו הוא רוצה לשפר ולשדרג. סיגל מעצבת הפנים שומעת ממקור ישיר מה הלקוחות שלה רוצים, איך הם חווים את החיים בדירה, איך הם היו רוצים לראות בעיני רוחם את השינוי, ובהתאם לכך מתאימה להם תוכנית משותפת לארגון, סידור מחדש, הוספות ושינויים בבית.
  • התוכנית כוללת את כל המפרט של השינויים כמו אילו חדרים מעצבים – האם מדובר בעיצוב של כל הבית או רק כמה חדרים בו, מה יהיה היקף העבודה וכו'. סיגל תעבור על כל הנכס ותעריך בצורה מדוקדקת ומדויקת כיצד לגשת למלאכה.
  • סיגל בקשר מתמיד עם עשרות רבות של בעלי מקצוע וספקי חומרים וציוד מהטובים בתחומם, כך שהיא תפנה אתכם לאנשים הנכונים בעת בה תרצו לרכוש את הפריטים החדשים לשינוי הבית.

 מעצבת פנים בקריות

אז אם אתם רוצים לבחור את הטובה ביותר מבין מעצבת פנים בקריות, סיגל וויס היא האדם הנכון למלאכה. עם רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ ובמיוחד באזור הקריות והסביבה, בנוסף לידע, כישורים וניסיון שלה בכל תחומי עיצוב הפנים הפופולריים והעדכניים ביותר, אין ספק שגם אתם תוכלו להנות משירותיה המקצועיים והאיכותיים.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail