לבחור לעצב נכון – זו המומחיות שלנו

אם אתם מחפשים מעצבי פנים בצפון שיהיו קשובים לרצונות שלכם בעניין עיצוב הדירה מחדש וגם יהיו מקצועיים, איכותיים ובלתי מתפשרים על הפינה הקטנה והאישית שלכם – אתם צריכים לשמוע על סיגל וויס, הבעלים של משרד soul in design, משרד לעיצוב פנים עבור ואדריכלות מהטובים באזור הצפון. עיצוב פנים זו מלאכת מחשבת שמשלבת בתוכה גם חישובים מדויקים, גם סדר וארגון קפדני ומדוקדק וגם הרבה מאוד אמנות שהיא בגדר יצירה של מופת. סיגל תשמח לתת לכם משירותיה, הידע והניסיון שלה על מנת לעצב לכם את הדירה שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים שתהיה.

מעצבי פנים בצפון – איך לעצב נכון

  • מה אתם רוצים להשיג בעיצוב הדירה – השאלה מתבקשת היא למה אתם זקוקים למעצב פנים? התשובה היא פשוטה, וככל שעוברות השנים יותר ויותר ישראלים מבינים עד כמה התשובה היא פשוטה – כולם מתחברים לעיצוב ומבינים בערך האדיר שלו. עיצוב זה לא סתם קישוט, אלא זה ארגון ויצירת חזות הבית שלכם, מה שמשפיע על היום- יום והקימה בבוקר, מה שמשפיע על כל הלך הרוח בבית.
  • כמה אתם מוכנים להשקיע – תלוי כמה אתם רוצים לעצב, איך אתם רוצים לעצב ובאילו מקומות ברחבי הבית. ניתן לבחור לעצב רק את הסלון, שהיא נחשבת לפרונט וגולת הכותרת של הרבה בתים בישראל, אפשר לעצב את חדר הילדים בערכת נושא מתאימה, ואפשר לעשות שינוי ומהפך כולל של כל הבית.
  • איזה סגנון עיצוב אתם רוצים שיהיה -סיגל מתמחה באלפי סגנונות עיצוב מרשימים ופופולריים במיוחד המגיעים מעולמות שונים ומתרבויות רבות ומגוונות. תוכלו לבחור בין ישן לחדש, בין רגוע לצעקני ותוסס, בין מודרני לוינטז', אין לזה סוף. לא משנה איזה סגנון תבחרו, סיגל תדע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

מעצבי פנים בצפון

אם אתם מעריכים את הבית שלכם באמת ורוצים ליצור אווירה מושלמת לצד סידור וארגון ארגונומי ויעיל שיהפוך את הבית למקום שטוב יותר לחיות בו, כדאי לכם לפנות אל סיגל וויס. סיגל היא בוגרת מוכשרת מהטכניון בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות, והיא תשמח להעניק לכם שירות מקצועי, איכותי ואמין. מבין כל מעצבי פנים בצפון, סיגל היא הבחירה הנכונה בשבילכם.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail