מעצבים חיים בין הקירות

מחפשים מעצבת פנים שתעשה מהפך לבית? מישהי שתדע בדיוק מה אתם צריכים בהתאם לציפיות שלכם מהדירה וחיי היום יום שלכם בה? תחום עיצוב הפנים ואדריכלות בתים הפך לחם מאוד בשנים האחרונות. מאז עידן הקורונה אנחנו מוצאים את עצמנו עוד יותר מעבירים שעות בתוך הבתים שלנו והדרישות שלנו מהמקומות הפרטיים משתנות בהתאם. אנחנו רוצים לא רק לגור, אלא גם לחוות חוויית מגורים איכותית על רמה. אם אתם מחפשים את המעצבת שתדע להגשים את החלום העיצובי שלכם בצורה ממשית, כדאי לכם ליצור קשר עם סיגל וויס, הבעלים של משרד לאדריכלות ועיצוב פנים soul of design.

מעצבת פנים – מה חשוב שהיא תדע לעשות

  • להכיר את מה שאתם אוהבים – לא כל אחד יכול גם לשלב את מה שהלקוח שלו רוצה מהדירה שלו ומאיך שהוא תופס את חזות ועיצוב הבית העתידי לבין מה שמעצב הפנים יודע ומכיר וחושב שטוב עבור הלקוח שלו. לפני שמתחילים את הפרויקט, חשוב שמעצבת הפנים תשב יחד עם בעלי הדירה ותדון איתם איך עושים, מה עושים, מה הם רוצים ואיך אפשר להביא לכך שזה ייצא לפועל.
  • להכיר את עולם העיצוב בכל הרמות – חשוב שמעצבת הפנים תכיר ותדע על בורים עשרות אם לא מאות סגנונות עיצוב וסטייל פופולריים מתרבויות וקבוצות אוכלוסייה שונות. גם כדי שתדע להתאים ללקוח את מה שהוא רוצה וגם כמובן כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים.
  • להתאים בין ציפייה לתוצאות בשטח – זה טוב ויפה לחשוב בגדול, אך מה עם הביצוע? לסיגל יש את היכולת להתאים בין מה שהלקוח שלה רוצה לבין ההגשמה שלו על הצד הטוב ביותר והקרוב ביותר למה שדמיין בהתחלה. אם קישור רב לספקים וקבלנים של ציוד וחומרים נדרשים, אין ספק שהיא תדע לגשר על הפערים שבין דמיון למציאות.

מעצבת פנים

אם אתם מעוניינים במישהי שתהיה גם מעצבת פנים מקצועית ומוכשרת וגם אומנית בעל מוניטין רב באדריכלות הפנים באזור הצפון, מיכל ווייס היא הכתובת שלכם. עם מעל למאות רבות של משפחות ובעלי עסק מרוצים שנהנו משירותי עיצוב הפנים לבתים, הדירות והמשרדים שלהם אין ספק שלמיכל יש את כל הידע והכישורים לספק לכם שירות עיצוב פנים מעולה.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail