מעצבים לכם איכות חיים

ישנם הרבה אדריכלים בחיפה והסביבה, אבל אם חשובה לכם באמת האווירה והחוויה הביתית שתהיה יותר מסתם סידור וארגון של עוד איש מקצוע, אם חשוב לכם להגשים את החלום הוויזואלי בנוגע למראה הדירה המושלמת בעיניכם ולהביא אותה אל המציאות, אז יש רק מישהי אחת שיכולה להגשים לכם את החלום. סיגל וויס, בוגרת בית הספר להנדסאים בטכניון במסלול אדריכלות ועיצוב פנים והבעלים של soul in design, תרכיב לכם עיצוב פנים מושלם לדירה שלכם על פי הצרכים, הרעיונות והסגנונות המועדפים עליכם.

למה לבחור במעצבת הפנים הטובה מבין כל שאר אדריכלים בחיפה

  • אדריכלות ועיצוב פנים זה מקצוע המשלב חישובים עיוניים לצד כישורים אומנותיים יוצאי דופן שיוצקים לדירה עליה עובדים אספקט חזותי ייחודי. לא מדובר בעוד סידור מרובע וחלול של פריטי ותכולת החדר.
  • אצלנו בsoul in design מתייחסים את המרחב הפרטי שלכם ברצינות רבה. מדובר ביצירת חיים בתוך החללים פנימיים בהם אתם חיים ויוצקים שגרה. איך אתם רוצים שהחיים שלכם בבית ייראו? איזו תפאורה תהיה לכם כל בוקר להתחיל איתה את היום? זו השאלה שמעצבת הפנים עונה עליה.
  • סיגל יושבת עם כל לקוח וכל משפחה ויחד איתם בונה תכנית מסודרת שמשלבת בתוכה את הצרכים, הרצונות והציפיות האישיות של כל אחד. כל משפחה יש לה את הסגנון המועדף עליה. יש כאלה שיעדיפו מודרני על פני ווינטז', ויהיו כאלה שירצו דברים יוצאי דופן. סיגל מתמחה והכירה מאות סגנונות עיצוב ויכולה לשחק ולהרכיב בהתאם לדרישות ונטיות הלקוחות את הסגנון העיצובי שהכי יתאים להם.
  • התוכנית לקראת הביצוע כוללת תכנון החלל, בחירה של פלטות צבעים, בחירת הסגנון של הדיירים, בחירת הבדים, הריהוט, התאורה ושאר החומרים ואביזרי הנגרות השונים, בחירת חיפוי קירות, קנייה של כל האביזרים, ייעוץ והכוונה איך, כיצד ואיפה להשיג את כל הציוד והתכולה ומשם יוצאים למשימת העיצוב בפועל.

אדריכלים בחיפה

אם אתם מעוניינים בעיצוב מושלם עבור הדירה שלכם, מישהו שיהפוך את חללי הבית הפרטי שלכם למקום שנעים וכיף לחיות בו, אז סיגל וויס היא האדם המתאים למשימה מכל שאר אדריכלים בחיפה. עם רשימת לקוחות פרטיים ועסקיים רבים הממליצים בחום רב על שירותי עיצוב הפנים והאדריכלות המרשימים שלה, אי אפשר שלא להתאהב בסגנון שהיא תעצב עבורכם. צרו קשר עוד היום ותיהנו מעיצוב חדשני ומרהיב לבית שלכם.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail