מעצבים לכם איכות שלא הכרתם

מחפשים מומחית עיצוב פנים בחיפה? מישהי כישרונית ויצירתית במיוחד שתעשה לכם סדר בבית? סיגל וויס, הבעלים של soul in design יכולה לעשות לכם את העבודה במקצועיות ואמינות עם אהבה גדולה לתחום העיצוב וההום- סטייל. כולם אוהבים את הפינה השקטה שלהם בתוך הבית, במיוחד כאשר מדובר בעיר איכותית ותרבותית כמו חיפה, המלאה בחיים תוססים וגועשים בכל פינה. אז אם אתם מוכנים לצאת למסע שבסיומו תזכו לראות את הדירה הפרטית שלכם הופכת את פניה להיות משהו הרבה יותר טוב, מעוצב ואיכותי, סיגל וויס היא האדם שלכם לעבודה.

עיצוב פנים בחיפה – איך בוחרים נכון

  • חשוב מאוד שמעצבת הפנים תדע את הצרכים והרצונות שלכם. רק מעצב פנים ברמה גבוהה ידע איך לשחק עם מה שקיים ולהפוך אותו להכי טוב במסגרת הבחירות והרצונות שלכם. מצד אחד חשוב לשמוע את מה שהלקוח רוצה מהדירה שלו ומצד שני למצוא לו סגנון עיצובי שיתאים ויהיה איכותי לאורך זמן. שם המשחק הוא למצוא פתרון בין מה שהלקוח רוצה לבין מה שניתן לעשות בפועל בדירה ובמסגרת התקציב שהוקצה עבור השדרוג.
  • בחרו רק במעצבת פנים מוסמכת וראויה בעלת הכישורים המתאימים. מעצב פנים מוכשר הוא כזה שעבר שנים רבות הכשרות והשתלמויות בין סגנונות עיצוב שונים ויודע איך להתאים עבור הלקוח את הדבר הכי טוב וכמובן לעשות מיקסים – מיזוגים – בין סגנונות עיצוב שונים ולהביא לשלמות עד כמה שניתן.
  • מעצב יודע לא רק לקשט ולעצב את הבית, אלא גם ואולי בעיקר לארגן ולסדר את הבית כך שיהיה ניצול מקסימלי של החלל לטובת ענייני הדיירים.
  • מעצבת עיצוב פנים מוכשרת היא כזו שיש לה רשימה ארוכה של ספקים חיצוניים איכותיים שנמצאים איתה בקשר ושנותנים שירות בזמן המתאים עם המוצרים הטובים ביותר. אם אתם עוברים עיצוב דירה, כנראה שתצטרכו להחליף ריהוט, לשנות ולתקן דברים בבית, ולשם כך אתם צריכים קבלנים, טכנאים ועוד אנשי מקצוע מתחום ההום-סטייל והשיפוצים.

עיצוב פנים בחיפה

סיגל וויס כאן לשירותכם בכל מה שנוגע לעיצוב וסגנון מחודש עבור הבית שלכם. לא משנה אם מדובר בדירת יוקרה, וילה ענקית ומפוארת או דירה קטנה בלב העיר חיפה, סיגל היא האדם הנכון בכל מה שקשור לתחום עיצוב פנים בחיפה. רוצים לשמוע עוד פרטים? צרו איתה קשר בהקדם ותהנו גם אתם משירות מצוין, איכותי ומומלץ ביותר מבין כל תושבי חיפה.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail