מעצבים לכם גן עדן בבית

מחפשים מעצבי פנים בחיפה? מישהי שמבינה בדיוק מה אתם צריכים ויכולה להפוך את הבית שלכם לדירת חלומותיכם? היום זה אפשרי בהחלט. עיצוב פנים ואדריכלות בתוך חללי הדירות צריך לעשות בהתחשבות רבה וברגישות יתר. מדובר באורח החיים שלכם ובכניסה למרחב הפרטי, ולא כל אחד שיבוא ויתיימר לעסוק בעיצוב פנים יוכל לגעת לכם בגן העדן הפרטי ולשנות בו דברים בתקווה להביא אותו אל היעד שאתם בוחרים שיהיה. צריך מישהי בעלת ותק, ניסיון רב והמלצות רבות של לקוחות מגוונים רבים שיעיד על איכות מקצועית. סיגל וויס, אדריכלית ומעצבת פנים מקצועית ומוכשרת במיוחד, תשמח לתת לכם שירות בעיצוב הדירה שלכם.

איך לבחור מעצבי פנים בחיפה

  • שידעו את הצרכים שלכם – מעצב פנים על רמה ידע איך לנתב את דרכו המקצועית בין הסגנונות העיצוביים שהוא לומד ומעשיר את עצמו בהם לבין הבחירות, השאיפות וההעדפות של הלקוחות שלו. אם אין איזון בין השניים, אף אחד לא מרוצה והתוצר יהיה לוקה בחסר. סיגל עורכת לפני כל פרויקט שיחה רצינית ומעמיקה לגבי הרצונות והסגנונות העיצוביים המועדפים של הלקוחות שלה ובהתאם לכך בונה להם תכנית עבודה ייעודית מתאימה.
  • שיהיו בעלי הכישורים המתאימים – מעצב פנים מקצועי ייחשב כזה רק אם יעשיר את עצמו בידע רב ובהכרות אישית מעמיקה עם סגנונות עיצוב רבים, מגוונים ושונים. ישנם כל מני דרכים לעצב את הבית וכל מני אספקטים שיש לתת עליהם את הדעת. לא רק לעצב, אלא גם לבחור את הריהוט המתאים, את הסידור והארגון של התכולה בחללים ונושאים אחרים שיוצרים השפעה על העיצוב.
  • שיכירו את כל הספקים – אחרי שבונים תכנית עבודה צריך לרכוש את כל הציוד. סיגל עובדת עם קבלנים וספקי ציוד רבים ואיכותיים שיתנו לכם את כל הריהוט, חומרי העבודה והעיצוב שאתם זקוקים לו על מנת להוציא את העיצוב פנים לפועל.

מעצבי פנים בחיפה

מעצבי פנים בחיפה ובאזור הצפון יש לא מעט, ומתוכם צריך לברור את הטובים ביותר. סיגל וויס, הבעלים של soul in design, בוגרת מוכשרת של בית הספר להנדסאים בטכניון ומאז צברה מוניטין רב בקרב לקוחות רבים, עסקיים ופרטיים כאחד. מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר בהקדם וגם אתם תהנו משירות אישי, חם ומקצועי עבור הבית שלכם.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail