מעצבים לכם יוקרה מחדש

מעוניינים לשמוע על עיצוב דירות יוקרה? רוצים לחיות את החיים הגדולים באמת בדרך הטובה והמסוגננת ביותר? אם אתם רוצים לבצע שינוי במרחב האישי שלכם ברחבי הבית, אתם צריכים להשקיע בטוב ביותר. תחום עיצוב הפנים הינו תחום נחשק ביותר על ידי המון ישראלים שרואים ערך בעיצוב הבית המכניס אווירה טובה ורעננות לשגרת היום יום, אם האם תוכלו למצוא את האדם הנכון שיעשה את העבודה האיכותית ביותר עבור דירת היוקרה שלכם? סיגל וויס, מעצבת פנים מוכשרת ויצירתית, בוגרת הטכניון בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות, תוכל להגשים לכם עוד חלום וליצור את דירת היוקרה שתמיד חלמתם עליה שתהיה.

עיצוב דירות יוקרה – מה עושים

  • עיצוב פנין של דירות יוקרה אינו דבר של מה בכך. אחרי הכל, השקעתם המון מהונכם על מנת שתהיה לכם דירת פאר, אתם לא רוצים להפקיד את מלאכת העיצוב בידי מי שאינו כשיר לכך באמת. סיגל לעומת זאת עבדה על פרויקטים רבים של דירות יוקרה ווילות פאר, כך שאין לכם סיבה לדאגה.
  • אתם יכולים לעצב כל פינה בבית שלכם, אך עליכם לשקול היטב מה בדיוק אתם מחפשים לשנות. בדרך כלל, אזור הארחה משודרג זה דבר שהמון בעלי דירות יוקרה ירצו לעשות. זוהי החזות הראשית והפרונט של הדירה שלהם. בסלון ובחדרי הארחה יש המון אלמנטים שניתן לשדרג ולשפר בהם – הסלון עצמו, הכנסה של ריהוט חדש כמו ספות חדשות שיתאימו לערכת הנושא הכללית של החלל, תאורה מתאימה שתבליט אספקטים ייחודיים שתרצו להבליט, רצפה משופרת כמו למשל פרקט יוקרתי, ועוד.
  • חדר השינה הוא גם מקום שהמון אנשים היו מעוניינים להכניס לו קצת צבע וחדשנות. חדר השינה הוא המקום בו אתם מתחילים ומסיימים כל יום ולכן ישנה חשיבות עצומה לעיצוב יוקרתי, אלגנטי ואם אפשר גם רומנטי במיוחד לאנשים איכותיים כמותכם.

עיצוב דירות יוקרה

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. אם אתם רוצים לזכות לחיות בדירה יוקרה אמיתית הראויה לשמה, רק סיגל וויס, מעצבת הפנים שלכם, תוכל ליצור לכם אחת כזו. מאות רבות של ישראלים בעלי דירות יוקרה בחרו בסיגל לבצע אצלם עיצוב דירות יוקרה ברמה עילאית ואיכותית, והכל תוך מתן שירות אדיב, צמוד ומקצועי במיוחד.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail