מעצבת הום סטיילינג

מעצבת הום סטיילינג – סיגל וייס

הום סטיילינג הוא תחום אשר הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. בתהליך הום סטיילינג לא תערכו שינויים מבניים בנכס, אלא רק תדאגו לשדרוגו באמצעות הבנה של החלל והזרימה הטבעית שלו, שימוש ביתרונותיו הטבעיים ובחירת רהיטים משגעים. כל אלו, יכולים ליצור שינוי מרגש של ממש בבית, אך לחסוך רבות בעלויות. מתאים בול לדירות שכורות, או לבעלי נכסים שרוצים להשקיע, אך לא להיכנס לתהליך יקר וארוך טווח. סיגל וייס- הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים המתמחה בתור מעצבת הום סטיילינג! בואו נצא לדרך משותפת שיכולה לשפר רבות את איכות חייכם ולהפוך את ביתכם לשמח מאי פעם.

מעצבת הום סטיילינג- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

מעצבת הום סטיילינג מתמחה בהבנת חללים ומרחבים וארגון שלהם. בכל חלל טמונים יתרונות טבעיים, פשוט צריך את העין הנכונה שתדע איך להוציא מהם את המיטב. ניקח את היתרונות ונמקסם אותם, ובאמצעות טריקים עיצוביים נטשטש את החסרונות. עם בחירת צבעים, תאורה, רהיטים וארגון מחדש שלהם בחלל- כל מרחב יכול להפוך לפנינה עיצובית מרגשת!

יתרונות

היתרון המרכזי הוא כמובן החיסכון בעלויות. לא תאמינו אילו שינויים מרהיבים ניתן לערוך בבית מבלי לשנות את הנכס ומבלי להיכנס לשיפוצים ארוכים. מעצבת הום סטיילינג היא הבחירה המושלמת עבור אלו שאין להם זמן לחכות עד לשינויים המיוחלים בבית, ושלא רוצים להשקיע בנקודת זמן הזו כסף רב בפרויקט זה, אך עדיין רוצים לערוך שינוי שישפר את איכות חייהם. ניתן לקיים הום סטיילינג על חללים ספציפיים בבית, או לקחת באופן כללי את המרחב ולערוך בו תהליך עיצובי. מתאים גם לחללים קטנים וגם לחללים גדולים. אל תתבלבלו לחשוב שאתם יודעים לעשות זאת לבד כי יש לכם פינטרסט או שאתם עוקבים באינסטגרם אחרי דפים העוסקים בעיצוב, התייעצות עם אשת מקצוע מומחית שווה זהב בתחום זה! אשת מקצוע יכולה לתת לכם זווית ראייה על החלל שתוסיף אתסטיקה ונוחות שלא דמיינתם. סיגל וייס- הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, עם צוות מקצועי ומיומן אנו מתחייבים על תהליך מקצועי ללא פשרות. אז קדימה, פנו עוד היום לפגישת ייעוץ ונוכל להתחיל לחשוב יחד איך הופכים את ביתכם לבית החלומות.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail