עולם חדש שלם אצלכם בבית

עיצוב דירות וחללי הבית הינו תחום בו הרבה ישראלים מרגישים חיבור עמוק ורצון להביא אותו אליהם הביתה. עיצוב פנים בצפון יכול בהחלט להתאים לכל מי שמעריך ומוקיר את הבית שלו ורוצה טיפה מעבר לסתם ארבעה קירות לאכילה שתיה ושינה. עיצוב פנים מכניס חיים לבית, אור, גוון, תרבות. דירה מעוצבת יכולה להרחיב לנו את המוטיבציה והרצון לפעול ולהיות חיוביים. אם גם אתם רוצים טעימה קטנה מעולם עיצוב הפנים שיהפוך את הדירה שלכם למקום הכי כיף לחיות בו, אז מעצבת הפנים סיגל וויס המתגוררת באזור הצפון תשמח לתת לכם הדרכה, ייעוץ וכמובן שירותי עיצוב פנים מרשימים ומקצועיים ביותר.

כיצד עיצוב פנים בצפון משנה את הבית שלנו

  • אנשים מזמינים מעצבת פנים אליהם הביתה לא כי הם רוצים סתם לקשט, אלא כדי להכניס עולם שלם פנימה. עולם עיצוב הפנים מלא בחכמה, אומנות, יצירתיות וחשיבה וכל זאת על מנת ליצור אווירה ייחודית שלא הייתה שם קודם ולא יכולה להיות בלעדיה.
  • זה כלל אינו פשוט הבחירה במעצבת פנים מקצועית שתדע גם להבין את רצונותיהם של הלקוחות שלה ולתכנן תכנית פעולה לגבי העיצוב וההנדסה של המקום מחדש. צריך לדעת כיצד לשלב את הרעיונות והכמיהות יחד עם סגנונות איכותיים שכבר עמדו במבחן ויכולים להוכיח את עצמם כאיכותיים ועמידים לאורח זמן.
  • בתחילת הפרויקט סיגל יושבת אתכם לפגישת הכרות וסקירה של המקום מקרוב, ועל פי תכנון מוקפד ויסודי היא תחליט יחד אתכם מה התקציב המבוקש ומה לעצב, איך לעצב, מה כדאי לתקן ומה כדאי להחליף. זה אומר תכנון נכון וחכם של המרחב, הזמנות ציוד, ריהוט ומכשירים, עבודה מול חשמל, תאורה, ריצוף, צבע לקירות ועוד.

עיצוב פנים בצפון

אם אתם מבינים שהגיע הזמן לשדרג את הדירה שלכם מחדש, ולא משנה אם מדובר בכל הבית או רק בחדר אחד- סיגל וויס היא האדם הנכון למשימה. עם רשימה ארוכה של לקוחות פרטיים ועסקיים שיכולים להמליץ לכם עליה בחום, אין ספק שהתוצר שיהיה לכם ממנה יהיה מושלם. התקשרו אליה עוד היום ותאמו פגישת ייעוץ, הכוונה והמשך תכנון לבית מושלם. למצוא מומחית של עיצוב פנים בצפון מעולם לא היה פשוט יותר.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail