עיצוב בדגש על הטבע – עיצוב פנים בצפון

עיצוב פנים בצפון הינו תחום עיסוק העיקרי של סיגל וייס – אדריכלות ועיצוב פנים. שירותיה של סיגל כוללים תכנון מערך החללים בביתכם בפרופורציות המתאימות לסגנון החיים שלכם כמו גם שיפור האסתטיקה של החלל עצמו, זאת על ידי שילוב של תאורה מתאימה, גוונים נכונים, מרקמים וחומרים שונים אשר יוכלו לשדרג את המראה של הבית או המשרד שלכם. סיגל וייס תסייע לכם גם בשלב בדיקת הנכס לפני הרכישה, עבודה מול הרשויות בהגשה וקבלת ההיתרים הנחוצים.

אזור הצפון תמיד היווה מקום בו רבים מתושבי ישראל חלמו לגור בו. האזור הירוק עד והמלבלב משרה שלווה ונינוחות על כל מי שהגיע אליו. כך שבכדי שתוכלו לשהות בבית חלומותיכם, יהיה עליכם להעניק גם לו את העיצוב המדויק אשר משתלב עם הנופים המרהיבים והסביבה המיוחדת בה הוא נמצא.

עיצוב פנים בצפון יהיה זה אשר יעניק לבית שלכם את המראה המרענן והייחודי שחיפשתם במשך זמן כה רב. הייחודיות בעבודתם של מעצבי פנים בצפון תהיה ביכולת שלהם לשלב את הנוף בשלבי התכנון ועיצוב הפנים. כך למעשה ניתן יהיה לשים את הדגש במקומות המתאימים על מנת שתוכלו לקבל את האווירה המבוקשת על ידכם גם בבית. בין אם מדובר על פתח בית מעוצב, חלונות הפונים לנוף, או אפילו פינות ישיבה מוגדרות ומעוצבות במרפסת או בגינה שלכם. אז אם רכשתם קרקע בצפון או שרכשתם דירה קטנה ואתם מעוניינים בשירות עיצוב פנים דירות קטנות, סיגל וייס היא הבחירה הנכונה עבורכם

נעזרים במקצוענים

מתוקף עבודתה של סיגל וייס – אדריכלות ועיצוב פנים, היא עובדת מול אנשי המקצוע המיומנים ביותר בתחום. בין אם מדובר על אינסטלטורים, חשמלאים או קבלני בנייה שונים, הרי שאת העבודה תוכל לבצע בעזרתם המקצועית בצורה הטובה ביותר. שיתופי הפעולה המקצועיים יהיו אלו אשר יוכלו לסייע לכם ביצירה של העיצוב המדויק אותו ביקשתם. הנכם מוזמנים ליצור קשר בכל עת ולהתרשם מתיק העבודות המרשים של סיגל ולקבל את המענה המקצועי ביותר בעבור כל שאלה בנושא.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail