שיק ארופאי עם ניחוח כפרי בעיר חיפה

הדיירים: 4 נפשות, אם ושלושה ילדים מתבגרים
שטח: 120 מ"ר
תקציב: כ- 300000 ש"ח
עם השינוי שחל בתבנית המשפחה, חל הצורך בשינוי מהותי בסביבת המגורים, צורך בהתחדשות ויצירת בית מזמין ונעים עם ניחוח כפרי.
המטבח הכפרי, שהוזמן בעבר במיוחד מאיטליה, לא הוחלף מפאת התקציב, מה שהכתיב לי את סגנון הבית, כמו גם רהיטים נוספים בעלי ערך סנטימנטלי ששולבו במקומות נוספים בבית.
רצפת השיש הישן, הייתה מוכתמת ומחוררת כך שגם בעזרת ליטוש לא הייתה חוזרת לחיים לכן הוחלט לחפותה בגרניט פורצלן למעט חדרי השינה שחופו בפרקט.
תכנון מחדש של אזור חדרי הרחצה הפכם למרווחים ונוחים יותר. פינת משפחה שלא הייתה בשימוש ושירתה את בעלי הבית כמחסן פונתה, נסגרה בקיר ודלת וע"י כך נוצר חדר עבודה.
מרכז המדיה בבית בנוי סביב עמוד קונסטרוקטיבי שנותר ויוצר הפרדה בין המטבח לסלון. לחלקו התחתון של העמוד נוספה בנייה בגבס ליצירת מזנון משולב במדפי נגרות בגוון תואם לגוון המטבח עליו הורכב מתקן טלויזיה מסתובב 360 מעלות כך שניתן לצפות בטלויזיה גם מהמטבח ומפינת האוכל. העמוד חופה בבריקים ופרופילים דקורטיביים .
הבריקים הם מוטיב חוזר בבית ומדגישים את פינת האוכל והן את הכניסה המרשימה , מחברים בין החללים השונים ויחד עם הגוונים החמים בסלון תורמים לאווירה האירופאית.
לצד המטבח נמצא המזווה שנסגר בדלת אסם בעיצוב אישי הצבועה בגוון תואם לארונות המטבח ומאפשרת גישה נוחה ומסתור באותו הזמן למזווה.
הרהיטים בחדר המאסטר לא הוחלפו, הקיר לחדר הרחצה ירד ובמקומו הורכבה ויטרינת זכוכית עם דלת הזזה על מסילה מבעדה נשקף חדר הרחצה הכפרי.
חדר הנערה השתדרג בריהוט חדש והחלונות שהיו חסרי תריסים חופו בוילונות האפלה בבחירה משותפת עם הנערה.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      facebook
      twitter
      instagram
      google
      pinterest
      linkedin
      Call
      Mail